maandag 16 januari 2012

bloemenfoto's

De kerstroos in bloei. Deze foto is gemaakt voor de vorst. Vanmorgen na een paar graden vorst stiond de bloem er iets minder florisant bij!

Je ziet het er komen nog veel meer bloemen!

Het vingerhoedskruid bloeide eind december nog in de tuin en op een vochtige ochtend deze foto's gemaakt.


Vannacht heeft het een paar graden gevroren. De sloot achter het huis is dichtgevroren en dat is heel triest voor de IJsvogel, die hier "bijna" dagelijks vist . Die kan niet bijgevoerd worden en is afhankelijk van de visjes in de sloot.

1 opmerking:

  1. Dank je wel voor je berichtje op mijn blog. Zo leer ik tenminste ook weer nieuwe blogs ontdekken. De serie is wel te zien op de bbc en in Belgie gaat hij binnenkort van start. Ik heb de dvd (deel 1 en 2) via bol.com besteld. Echt een top-dvd; de moeite waard om te kijken en mijn hele omgeving kijkt mee. Helaas kan ik hem niet aan je uitlenen, want er zijn nog "wachtenden" voor je.

    BeantwoordenVerwijderen