donderdag 29 november 2012

Kerstkaarten

Enkele weken geleden ben ik weer begonnen met het maken van kaarten. Kerstkaarten wel te verstaan.
Het is lang geleden dat ik kaarten heb gemaakt, ik moet er echt weer helemaal inkomen. Ook is er een heleboel veranderd en vernieuwd. Bijlezen dus en lid geworden van http://www.hobbyjournaal.nl/index.asp
Weer een verslaving uhhh hobby erbij ! Want werken met vilt en breien zijn ook nog steeds favoriet!!






Tot zover de kaarten. Afgelopen weekend weer een sok op de pennen gezet en bonbons gemaakt. Nog even geduld, dat zien jullie morgen weer.

5 opmerkingen:

  1. Hallo caroline,

    Leuk dat je bij mij langs kwam en bedankt voor je compliment!!!
    Leuk dat je de kaarten hobby weer opgepakt hebt en ik moet zeggen wat je hier laat zien is schitterend!!! ook ben je op HJ te vinden zeg je???

    Wens je een fijne avond en tot ziens,

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wil je svp je woordverificatie uit zetten??? maakt het makkelijker met reageren,gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat wil ik best :-) wist niet eens dat ik die had. Kan jij me vertellen hoe ik dat moet doen??
      Ga zelf ook zoeken hoor.

      groetjessss

      Verwijderen
  3. de kaarten zijn erg leuk geworden ik hoop dat het mij ook nog weer eens gaat lukken, spullen genoeg ervoor in huis.Ik moet nu alleen alles nog uitzoeken en sorteren en de rest van de fam bewijzen dat ik overal plek voor heb in mijn kamer en anders moet ik toch af scheid gaan nemen van het een en ander

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk! De mensen op je zendlijst worden meer dan verwend met deze schattige kaarten. Als ik het zo bekijk moet dit ook een heerlijke hobby zijn!

    BeantwoordenVerwijderen