zaterdag 3 november 2012

Muts en truitje

Ik heb het er al dikwijls over gehad, dat ik aan het breien ben voor de handwerkmarkt in de Loericker Stee in Houten. Nu vergeet ik meestal foto's te maken, dus jullie moeten het maar geloven. Ik neem het me elke keer weer voor en nu.........................is het dus gelukt!! Met behulp van kleinzoon Hidde (2,5)

Oma...........moet dit nu................

binnen zijn de kleuren niet zo mooi

een 'tuutje'erop

de meidenmuts is klaar
buiten zijn de kleuren veel mooier

de trui was al klaar, maar stond nog niet op de foto

nu samen met de muts een leuk setje
de muts is gemaakt met restanten van de trui

Dit alles is gebreidt van gekregen en nieuwe katoen.
Heeft u nog handwerk-of hobbymaterialen in de kast liggen waar u niets mee doet?????? Breng het naar ons in de Loericker Stee in Houten dan wordt er zeker iets mee gedaan.


4 opmerkingen:

  1. Wat toevallig, dit is het tweede mutsje dat ik vanmorgen zie in blogs die ik volg. Ook alweer zo'n leuk geval. Het andere zag ik hier:
    http://deleewit-bizzyhands.blogspot.nl/2012/11/again-with-crocodile.html

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik ben even op deze site geweest. Wat maakt zij een mooie dingen zeg!

      groetjessss

      Verwijderen
  2. Prachtig gebreid en mooie kleuren! Had gisteren al willen reageren, maar had het te druk. Wat een lekker kereltje die kleinzoon van je!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig truitje en mutsje! Echt heel lief!

    BeantwoordenVerwijderen