zaterdag 3 maart 2012

P.C.

Als je pc het doet is het een zaligheid. Wordt hij traag en lui en veranderd je scherm steeds van kleur, geen geluid meer..............dan is hij/zij bijna dood. Dit was bij ons het geval. Nu heeft DSL voor ons een goed 2e handsje opgeduikeld en gisteren geinstalleerd en zijn we weer blij. Alleen had ik er niet aan gedacht dat al mijn opgeslagen favouriten zijn verdwenen. Ik kan wel "janken" .................nu ben ik maar weer begonnen om alles opnieuw te gaan zoeken en op te slaan. Het begin met de weblogs en brei- en viltwinkels is gemaakt. Nog een lange weg te gaan. Wil ik bv. een leuk plaatje gaan zoeken om dit blogje op te leuken....................mappen leeg....................externeschijf zoeken en aansluiten $#%&*** eindelijk toch nog een plaatje gevonden ......

2 opmerkingen:

  1. Nieuwe pc betekend inderdaad alles kwijt, succes met alles terug vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lastig is dat om weer overnieuw te beginnen met verzamelen van plaatjes, favorieten enz. Succes met zoeken.

    BeantwoordenVerwijderen