zaterdag 10 maart 2012

weer iets af (gemaakt)

Als ik nu eens foto's maak van alles wat ik doe en of deed.....................dan kon ik een aardig boekje samenstellen. Maar meestal vergeet ik de foto's :-))  Zo zijn er mensen die van alles wat ze maken een foto op de blog zetten, dat vergeet ik ook meestal :-(. Afgelopen week heb ik eraan gedacht en laat nu dus zien wat ik afgemaakt heb.
Voor de pasen, een kringetje kuikens om een waxinelichtjeshoudertje. Ik heb er ook nog eentje met viooltjes, maar die staat dus niet op de foto :-))

Voor om mijn nek, een sjaaltje. De uiteinden aan elkaar vastgemaakt en zo kan je de "sjaal" 3x om je nek slaan en heb je een "col"

Ik lijk "Elisabeth Bas" wel van de sigarenbandjes :-)) Met zo'n hele dikke/grote kanten kraag om de nek!!

Nu nog foto's maken van de sokken waar ik aan begonnen ben en ook Marie Patisserie van "JitDesign" schieten aardig op.

4 opmerkingen:

  1. Gezellig waxinelichtje en wat valt die sjaal/col leuk uit! Heeft inderdaad wel wat van zo'n kanten overdadige kraag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Caroline, wat een leuke paaskuikenwaxinehouder! en wat een prachtige kantachtige col. Succes met je sokken en je Marie Patisserie, niet vergeten een foto te maken hoor!
    Groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Caroline,

    Leuke kuikentjes, en die sjaal is echt mooi.
    Niet meer vergetenn van foto's te maken hoor! Dit is net leuk, dat we kunnen zien van elkaar waar een ander mee bezig is.

    Groetjes,
    Jeanine

    BeantwoordenVerwijderen