donderdag 10 mei 2012

Wat een dag

Vanmorgen vroeg weg, Gerda naar haar werk brengen in Houten. Terug rijden om optijd in Amersfoort te zijn waar ik om 9.00 uur een afspraak had op de hoofdpijnpoli. Onderweg files door de regen en toen ook nog oponthoud door een ongeluk, waardoor ik om moest rijden. Kortom: een half uur te laat op de poli. De assistente vond het niet zo'n probleem. De dame van 9.30 had haast zei ze of ik het dan niet erg vond als zij eerst ging!! Natuurlijk niet...............ik was allang blij dat ik nog terecht kon. Zit ik heerlijk met een kopje capuccino, bedenk ik me dat mijn hoofdpijndagboek nog in de auto ligt. Lopen is goed voor een mens, van de 2e etage, naar parkeerplaats en terug. Het regende :-))) Helaas voor mijn spanningshoofdpijn is er geen adequate behandeling. Zwaardere pijnstillers gekregen die ik alleen mag gebruiken als  het niet meer te harden is. Zelf vind ik dat ik wel vooruitgang boek met ontspanningstherapie en bij de "kraker" voorlopig ga ik zo nog even door !! :-)) Wist je dat je al medicijn verslaafd bent als je 15 paracetamollen per maand slikt............


Vanmiddag kon ik gelukkig terecht bij de tandarts. Jaha, gelukkig, want mijn kies was afgebroken en er zat een akelig scherp puntje aan de obstakels die waren blijven staan. Mijn tong was gehavend en ik kon slecht eten. Maar dit verliep gladjes! Ik kwam binnen en kon meteen doorlopen! Na 15 minuten stond ik weer buiten en was heel erg blij met een mooi gemaakte kies. Wat knap toch, dat ze met die nieuwe composiet vulling je kies net zo mooi kunnen repareren  (stukken goedkoper) als met een "kroon". Mijn tandarts vertelde dat er bijna geen kronen meer gemaakt worden. Thuis gekomen een heerlijk kopje thee gedronken.


Dank je wel Tandarts Sol uit Amersfoort.

1 opmerking:

  1. Wat verschrikkelijk om zulke hoofdpijnen te hebben, ik hoop dat je baat hebt bij je nieuwe medicatie.
    Fijn dat je zo snel en goed geholpen bent door je tandarts, al met al was dit het weekje wel voor je.
    Prettig weekend, groetjes, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen